Стамен Колев, читател на сайта "Безхаберие" пише:
Много труд наистина! Просто нямам думи!
Жалко е, че се оставихме и се оставяме, да ни управляват и ограбват ежедневно такива хора, алчни, нагли и безскрупулни. Прочетох няколко пъти целия материал. Много добре онагледен и аргументиран. Браво!
Живея на бул. "Ломско шосе". Когато сте създали сайта, сте показали и снимки от състоянието в което се намира. След това той беше "ремонтиран". Това гръмко беше отразено и от медиите, както при започването на "ремонта", така и при "приключването" му. Все още, в интернет има множество статии, по този въпрос. Ето някои от тях.
"Ремонтът на бул. "Ломско шосе" трябва да приключи през септември
За обекта са предвидени средства в размер на 1.5 млн. лева" http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=367448
В тази статия може да се прочете следното:
"Обект на строителните работи е участъкът от спирка "Триъгълника" до ул. "Бели Дунав". Ще се ремонтират пътното платно, релсовият път и контактно-кабелната мрежа. Проектът за обекта е разработен от общинското предприятие "София проект". Главен изпълнител на пътните работи е "Пътностроителна техника". Релсовият път ще се реконструира от "Столичен електротранспорт" ЕАД. Отговорна за контрола по строителството е "Софияинвест"."
В друга статия при приключването на "ремонта", четем:
"Приключи ремонтът на столичното Ломско шосе" http://news.ibox.bg/news/id_1680244668
"За месец и половина е ремонтирана отсечка с дължина 2800 метра на един от най-старите и надупчени булеварди."
"Демонтирани са 770 метра трамвайни панели. Укрепени са активните панели по цялата дължина на трасето, бетонира се и се възстанови горното покритие от плътен асфалтобетон."
"Частично се замениха и най-износентите участъци на трамвайните релси." Сегашното състояние на булеварда е плачевно, въпреки че беше "ремонтиран" и бяха изхарчени 1,5 млн.лв., а кмета Борисов се гордееше с този "ремонт". Интересното е, че точно фирмата за която пишете, че е "спечелила" конкурса за дейността на "Пътна сигнализация" е извършила и този "ремонт". Явно те са "специалисти", не само за организацията на движението, а и за "ремонтирането" на улици и пътища.
Непонятно и жалко е, че допускаме такива хора, да лъжат и да ни се подиграват непрекъснато.
Изпращам Ви снимки!
Поздрави!
Какво разбираме от това мнение?
1. Че има хора, на които им прави впечатление некадърността на "кмета".
2. Че от такива публикации на Бойко не му пука.
3. Че трябва да внимаваме за кого гласуваме!
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Защо е създаден този блог
Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...
Кои сме ние
Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).
1 коментар:
Много добра статия на Стамен Колев. А и сайта "безхаберие", е внушителен и много интересен със своята фактология и начин на представяне.
Целият "мат'риал" от сайта, може да бъде предложен на Бойко Борисов, макар че му е изпратен през 2007 г.,за да защити и "професорска" дисертация, под надслов "Моята визия за европейска София, XXI-ви век".
Публикуване на коментар