06 август 2009

AIRBUS WTF А319

Няколко дни ни облъчват със свръх-доза елементарен популизъм. Този път на авиационно-транспортна тематика. Кулминацията беше вчера при Диана Найденова в "Челюсти". Тезата се смени поне два пъти:
  1. Първоначално, "премиерът" Борисов и "министър" Цветков ни уверяваха, че сделката е неизгодна, защото самолетите не можели да правят междуконтинентални полети;
  2. След като стана ясно, че такова условие е нямало в първоначалния договор, "министърът" смени основната теза и започна да се оправдава с това, че нямало пари за сделката.
Така или иначе, сред идеите на "премиера" и "министъра" фигурират и разпускането на правителствения авио-отряд и ползване на чартърни полети вместо собствени правителствени амолети.

Нито "премиерът" Борисов, нито "министър" Цветков дават ясна и пълна информация по въпроса колко би струвало, в дългосрочен план (10, 20 г.), ползване на чартърни полети и разпускане на правителствения авио-отряд.

Борисов и Цветков не дават достатъчно аргументи защо правителството не трябва да има собствени самолети, а единственото, което казват е или "сделката е неизгодна, нямаме пари" или, че "имат по-добро предложение от българска фирма", без да я посочат поименно обаче!..

Това ни навежда на мисълта, че "премиерът" и "министрите" МУ се грижат единствено за прекия контакт и говорене на народа, по начин, който ще се хареса на масите...

Обикновен популизъм!

1 коментар:

Анонимен каза...

Въпреки това бившият министър на транспорта не можа да измисли голямо оправдание защо е купил два самолета. Той каза, че дърйавата е купила два самолета за да има резервен, ако единия се счупел. Това според мен е много смешно изказване от негова страна. Плюс това самолетите побират около 150 човека напълно достатъчно е само единият самолет.

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).