16 юли 2009

Бойко срещу Велислава

Вчера сутринта в бТВ се проведе интересен разговор между водещия Бареков и журналистката Велислава Дърева, в компанията на Драгомир Драганов.


Велислава Дърева предупреждава по повод интервюто, за което и ние писахме, че показва опасни черти от характера на Бойко Борисов. Тя обясни, че всичко, което ще прави, минава през неговото его. Цитира и фразата, казана от Бойко: "Аз така си подреждам нещата, че на мен да ми е добре".
Бойко Борисов не издържа и само десетина минути след началото на разговора поиска включване в ефира на бТВ.
След което започна една истинска пародия, в която Бойко се обясняваше в ефира на бТВ как е успял да направи концерт за сестрите в Либия и това било накарало г-жа Дърева да си промени мнението за него. Защо била цитирала произволно неща от негово интервю. Защо била цитирала Лютфи Местан, а не "някой българин" и т.н.
Бойко прекъсваше Дърева, сам се извини, че го стори и твърдеше, че ние, българите, сме нямали жив герой. Цитат: "Всичко до един - от Стоичков до Левски са ликвидирани, докато са били живи".


Какво разбираме от това интервю?
1. Че според Бойко Борисов Христо Стоичков е ликвидиран?
2. Че той се съизмерва с Левски като герой?
3. Че отново говори за ликвидиране, така, както сподели преди години защо се включва в политиката, защото иначе щял да бъде ликвидиран?
4. Че за него г-н Местан не е българин?


Ето още някои попадения на все още "кмета":

Велислава Дърева: ...Каква личност стои пред нас, що за личностна характеристика е тази?... Един богочовек, който се възхищава от своето творение, който ей така, от едното нищо, от хаоса, е създал цялата тази партия, този апарат. "Аз (с придихание), самичък"! Той е наистина богоподобен. Правилно Лютви Местан каза "Да се свети името му".
...
Това, че застанах на пътя на БСП - това ли е проблемът!? И това, че тя цитира извадка от интервю на Ани Салич, която ме пита, вътре в моето семейство, а не като партия, и аз й казвам, че обичам, като съм си вкъщи, да отида и да си седна и да си ям кисели краставички, на мен да ми е добре...

ВД (тихо): Свински крачета.

ББ: ...Това ли трябва да се извади и да се каже, че това е управлението, бе?! Не ви ли е малко неудобно? Нека... Вижте, госпожа Дърева! Когато говорите веднъж с мене и нищо не е променило ситуацията оттогава, поне кажете: аз съм му благодарна на това момче, че когато на мен... ми трябваше неговия - как го нарекохте - ореол ли, божество ли, там глупостите ви, които изговорихте, точно Лютви Местан ли намерихте да цитирате?! Няма ли някой българин да цитирате?!
...
ББ: Аз не се съмнявам! Съдбата на българските политици, не само - на българските герои! - ние българин жив герой нямаме! Всичко до един - от Стоичков до Левски са ликвидирани, докато са били живи!

1 коментар:

Анонимен каза...

Тая е ненормална, даже му се чудя на Бойко защо изобщо се занимава с нея.

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).