23 март 2009

Цирк

В обичайната си напоследък роля на палячо, столичният "кмет" се изцепи пред Министерски съвет с диалог, който е неповторим. Вижте някои моменти:

...Това да не е баща му да ни кара във вторник или в сряда където той реши. Искам в неговия кабинет...
...Искам да го питам и го търся от две седмици. Искам да го питам защо праща цигани да изсипват кофите с боклук, да ги разритват и да бягат...
...На Станишев баща му и Полтбюро ги няма, за да определят кой къде да ходи и какво да прави. След като в Банкя някой те покани да се биеш, или се биеш веднага, или бягаш...
...Ако той не дойде, е страхливец...
...Виждате ли, че той е един страхливец и евтин PR. Всички тези покани бяха, за да се шуми само и да си пропагандира, че много знае...
...Той до такава степен се е върнал във времето на баща си, че определя държавната телевизия като негова за място на дебата. Тя негова ли е, че определя там да се явя...
...Искам да го помоля да престане с тези селски номера и с този евтин PR. Много пари плаща. Да спре да иска да ме изкара мен по-страхлив, а него по-куражлия. Неговите щабове са разчели всичко без това, че аз съм безстрашен човек. Все пак аз съм израснал в Банкя на улицата и много пъти съм бил в тежка битка, когато той се е водил с "Мерцедес" без номер на училище, аз се биех с чантата на гърба от нас до училище и обратно. Това са селски номера...

Какво разбираме от тези глупости?
1. Че Бойко Борисов се засяга, ако някой го подхване на тема "смелост", с което издава сериозни психически проблеми.
2. Че това е речникът на човек, който иска да бъде премиер на България.
3. Че ни дава възможност да разберем, че безстрашните хора са най-опасни, защото не мислят, преди да действат.
4. Че действително ГЕРБ са циркаджийска партия.
5. Че Бойко Борисов е на акъла на ученик от гимназията в Банкя.

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).