17 февруари 2009

Бойко Борисов и ГЕРБ

Знаете ли защо Бойко Борисов е основал ГЕРБ? Да не мислите, че е заради желанието му гражданите да се стремят към европейски развитие на България?
Не. Според думите му в Чикаго, това е само защото Симеон не го бил направил министър - на вътрешните работи или на отбраната:

- Как ще коментираш изявлението на Бойко Борисов в САЩ за качеството на българския изборен “материал”?
Не бих желал да коментирам думите на човек, който е доказал, че изобщо не ги цени, а и не си спомня какво е говорил 30 минути, след като го е казал. По-скоро бях стреснат от признанието му, че целият «проект Герб» се е случил, защото Царя не го направил вътрешен министър. Иначе щял да си «маа из министерството»...
- ...А можеш ли ей сега да импровизираш виц на тема “Бойко Борисов се среща с Барак Обама”?
- Друго си е, - казва Бойко – да имаш цяла Африка зад гърба си като качеството на човешкия материал, а срещу мен са 2 млн пенсионери, 700 хиляди турци и 300 хиляди цигани…

Какво разбираме от думите на Борисов?
1. Че явно се стреми към властта на всяка цена - и ако беше министър, нямаше да има ГЕРБ.
2. Че желанието му да контролира вътрешното министерство издава нездрави интереси и ще е добре някой ден да стане ясно какво се крие в тази сграда, че Бойко така неистово, още от ученическите години, да иска да бъде вътре в нея.

1 коментар:

Анонимен каза...

Импровизация
.............

Седнал Бойко Борисов на масата и казал:
- Я-а-а, джурналята тука! Снимайте ме сега с американския президент и ме давайте по телевизора. Аз съм десен, щото съм до него. Аз съм демократ, щото е до мене. Аз съм християнин, щото съм на молитвена закуска (разбирай на пост и молитва). Умирам от глад кактко всеки български гражданин, но това ще е е докато взема властта. После идва рая на земята. Първо за българския народ, после и за македонския, та дори и ипотечната криза в САЩ ще спра...

Журналистите снимали, снимали и си тръгнали. Останал Бойко на масата с Барак Обама. Погледнал го строго и му креснал:
- Бегай от тука бе, циганин!

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).