29 август 2007

Тити Папазов за Бойко Борисов

В "Монитор":

- Започвате кампанията си със 100 въпроса към Бойко
Борисов.
- Като кандидат кмет съм наясно, че действащият кмет е с няколко обиколки напред. Той вече управлява, хората могат да го отъждествят като полезен или не, качествен или некачествен, като добър или като лош. Сега аз "съм" Бойко Борисов от преди две години, когато той остро задаваше въпроси към тогавашното управление, към всички и за всичко. Наясно съм, че ако бъда избран, след 4 години на мен ще задават тези въпроси и тогава, за разлика от г-н Бойко Борисов, който намира всякакви оправдания, за да не даде отговор, а аз ще отговарям, защото знам как ще управлявам.
(...)
-Все още не сте представили своя програма за София. Защо?
- На този етап нито ние, нито Бойко Борисов, който е действащ кмет и две години работи без програма, не е извадил план за бъдещото управление.
(...)
- Много анализатори Ви определят като екзотика или като политик-наивист.
- ...Аз пък мога да запитам г-н Борисов дали си спомня, че когато той се кандидатираше за кмет обеща, че ще изправи всички общинари до по една дупка в столицата и докато не я оправят няма да си тръгват от дупката. Е, сега аз ли да обяснявам на кмета, че не е работа на общинските съветници да мъкнат кофи с асфалт? А който иска да провери как се справи кметът с дупките, нека влезе в кой да е квартал или да се подруса малко по обновеното “Цариградско шосе”.
(...)
- Мнозина кметове и сегашни кандидати притежават административен опит. Как ще гарантирате, че никой няма да се възползва от управленската Ви некомпетентност?
- Това е най-тежкият въпрос върху който съм мислил в периода, докато трябваше да дам отговора си дали ще се кандидатирам. И ще отговоря така: просто летвата е паднала много ниско. След като Бойко Борисов може да бъде кмет в момента, защо следващият да не бъда аз? Но с уговорката, че ще вдигна летвата обратно нависоко. Хайде да си говорим истината - какъв е неговия административен и управленски опит? И какво общо имаше той с общината? Затова с ежедневен труд бих компенсирал бързо изключителната "експертност" на днешния кмет.
(...)




Какво разбираме от това интервю?
Всичко си е ясно. За пръв път не се налага да коментираме под статия.

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).