17 юли 2010

'Га стана шеф, 'га почна да не мисли?

Новият заместник-председател на Народното събрание, Анастас Анастасов, дава интервю за бъдещия официоз, в което казва:

А.А.: Ами по-голямата част от имотите са на стойност в порядъка около 10-15 хиляди лева. Това коментирахме преди малко и с премиера Бойко Борисов, и с колегите и стигнахме до извода, че може би в границата на 10 хиляди лева ще дадем право на областните управители да се разпореждат сами с държавни имоти. Но честно казано, на мен ми е много неприятно, когато ни обвиняват в лобизъм, особено по текстове, за които няма логика.
Въпрос: Напротив, много е логично, защото областните управители са от ГЕРБ. Развързвате им ръцете да разпродават апетитни имоти...
А.А.: Ако сега е от ГЕРБ, утре няма да е. И тогава?
Въпрос: Ами сигурно пак поправка?
А.А.: Не съм съгласен. През последната една година оставам с впечатлението, че към държавните чиновници се подхожда с презумпцията, че са виновни, продажни, корумпирани.


Какво бихме посочили на журналистката от "Труд"?
1. Че на въпроса на г-н Анастасов "Ако сега е от ГЕРБ, утре няма да е. И тогава?" трябва да се отговори с най-обикновеното заключение: "Утре няма да е от ГЕРБ, но няма и да има какво да продава, защото ГЕРБ ще са разпродали, а най-вероятно и изкупили всички апетитни имоти"?
2. Че г-н Анастасов явно случайно е станал съдия, защото бързо е свикнал с предишния си стол?
("Аз на много столове съм сядал, не ми прави впечатление. Но в кабинета ми на председател на комисията по вътрешна сигурност ми е по-уютно. Може би, защото вече съм свикнал.")

3. Че много е трудно човек да се опитва да бъде обективен, когато е налице такова вътрешно противоречие между юриста и политика Анастасов?

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).