21 октомври 2009

Бойко Борисов не забравя

Наш читател ни изпрати публикувани в "24 часа" размисли на "премиера" Бойко Борисов:

"Бойко Борисов даде да се разбере, че няма да издигне кандидатурата на Симеон Сакскобургготски за президент на Евросъюза, както предложи преди ден бившият външен министър Соломон Паси.
Питан какво мисли за идеята, премиерът първоначално лаконично заяви: “Имаше състезание на политическите партии и лидерите им само преди два месеца.” След въпрос на “24 часа” дали това е равносметката му от дългогодишните им лични отношения със Симеон Борисов емоционално допълни: “Да, изгони ме на улицата и ме остави сам. Предпочете Румен Петков.”
Премиерът бе категоричен и че няма да предлага пост на Меглена Кунева, след като приключи мандатът й на еврокомисар. “Тя е човек на НДСВ. Да си спомняте те да са ми предложили пост - те ме изгониха на улицата. Аз по-лош експерт ли бях в МВР? Досега друг не се е изравнил с мен в МВР”, каза Борисов."


Какво разбираме от тези откровения на "премиера"?
1. Че е отмъстителен - сякаш не го знаехме?
2. Че признава, че животът му преди МВР е бил на улицата?
3. Че се сравнява като човек с Кунева, за която само преди дни каза, че е по-добра от него?
4. Че се мисли за експерт в МВР?
5. Че се има за голяма работа?

1 коментар:

Анонимен каза...

От публикуваните "размисли" става ясно,че начело на правителството ни е един опасно самозабравил се, първосигнален в амбициите си човек.Но разликата между него и М.Кунева е един вагон книги и това ярко си личи.

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).