20 юли 2009

Бойко пред бТВ

Откъси от интервюто на Бойко Борисов пред бТВ, излъчено на 5-и юли.

С пура в ръката, той играе шах, после се вози по къси панталони в служебната кола с кожените седалки и беседва с репортерката Ани Салич:

"...Ако някой каже за една жена, че е умна, обикновено тя не е много хубава..."
"...Аз не съм способен на страдание. В това отношение съм голям егоист. В смисъл, такъв, че.. Аз гледам така да подредя, че на мен да ми е угодно в живота. Така да подредя нещата, че да ми е добре на мен..."
"...за децата ми не съм оставал време да ги гледам. Никога не съм къпал бебе, никога не съм го приспивал. Никога не съм го преобличал. Никога... не съм го водил на детска градина..."
"усета ли лабилнос.., усета ли страх..., усета ли разколебанос в нещо... паля три свещички... целувам богородичка, бог напред и аз след него, това майка ми е казала и излизам и се чуствам вече добре..."




Какво разбираме от това интервю?

1. Че сме си избрали за премиер, човек за когото хубавите жени са глупави?
2. Че сме гласували за човек - егоист, който иска на него да му е угодно в живота?
3. Че никога не е полагал бащниски грижи за децата си?
4. Че всичко това означава, че той е типичният български мъж - и затова толкова много хора го харесват!?

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).