28 юли 2010

Реч на Цветанов пред Парламента - проект

Получихме копие от речта, която Цветан Цветанов ще изнесе пред Парламента, за да обясни полицейското насилие. Стенографският запис ни е предоставен от една от големите световни служби, които следят постоянно какво се случва около нашите лидери.


Уважаема г-жо председател,
Уважаеми народни представители,
Тук съм не заради искането на онези, които ограбиха България, а сега имат наглостта да си гласуват декларации за моето изслушване (аплодисменти от ГЕРБ, ДСБ, Атака, СДС).
Дойдох тук, за да ви информирам за новите случаи, които успяхме да разкрием с колегата Борисов. (аплодисменти, преминаващи в овации)
Докато ревльовците от БСП и ДПС лигавеха микрофона, нашата полиция ме пазеше и ме запази жив и здрав, за ужас на бандитите. И за кошмар на измислената съдебна система (ръкопляскания).
Докато женствените политици (смях в залата) от БСП плачат, защото знаят, че ги чака затвор, истинските мъже от нашата полиция не само ще пазят, но и ще газят - до окончателната победа на ГЕРБ над здравия разум (недоумение в залата). Извинете - над престъпността, исках да кажа.
Вие се преструвате, че ви е жал за някакви набити хора в Кърджали и за 2-3 убити при полицейски акции. Бившите министри, които рушаха без да спрат МВР (викове "у-у") Петков и Михов не направиха нищо, за да спасят от съд убийците на Чората, но вместо това пуснаха на пробация 1234 бандити, у които ние разкрихме толкова много патрони, че София можеше да посрещне новата година, стреляйки цели три минути с всички законно раздадени пистолети и автомати от нашата полиция. (оживление в залата)
Г-н Михалевски, да, вие, вие, не се крийте там, точно вие ли се намерихте да четете декларация в светата инквизиция на България? Вие, дето утре ще ви осъди специализирания съд, защото няма как да сте бил заместник министър и да не сте крал? (викове от страна на БСП, аплодисменти от ГЕРБ)
Аз съм днес в Парламента, за да кажа ясно и категорично: единственият начин да помогнем на икономиката е не като просто затваряме престъпниците в претъпканите вече арести, а като организираме и строеж на нови затвори. Това ще отвори над 28 000 нови работни места, по хиляда на нов затвор. Само страхът от моята полиция ще е достатъчен, за да престанат вашите хора да крадат! Ако те не престанат, тогава какво ще има за нашите хора? (аплодисменти)
Аз съм днес в Парламента, за да ви кажа, че моята полиция ще пази, гази, ще кара мутрата да лази, при това няма да съкратя нито един човек, а напротив - ще назнача още, за да има ред в тая страна.

(В залата влиза премиерът Бойко Борисов и нарежда на Цветан Цветанов да му отстъпи мястото зад трибуната, оживление, аплодисменти)


Цецо, айде бегай да ми донесеш папката с речта, а докато дойдеш, нека ви стане ясно, че вашата няма да мине!
Аз съм днес тук, за да ви кажа, че няма да има милост за престъпниците, нито за съдиите, които пускат престъпниците, но държат да си хванат 13-а, 14-а, 15-а, 16-а, 17-а, 18-а, 19-а заплати. Трябва да искате най-много 7-8 заплати и да хващате повече бандити, това е положението, ако искате Европа да ви повярва. Ето, на мен ми повярваха и пуснаха фондовете, до един, на 100 % (ръкопляскания). Няма да има милост за никого, дори за личния ми лекар. (всички без Лъчезар Иванов ръкопляскат).
Вие, господа от опозицията, сте бъдещите затворници, а сте все още на свобода, защото съдебната система е корумпирана (аплодисменти). Нека моят приятел Лазар Груев си сложи ръката на сърцето и признае, че съм прав. С тази корумпирана съдебна система на Цецовата полиция се налага да търси доказателства, да събира данни, да оглежда местопроизшествия в кал, тиня, жега, студ... Новата, некорумпирана съдебна система, която ние ще изградим, няма да се занимава с такива глупости (аплодисменти). Кой друг, освен службите, най-добре знае кои са престъпниците (аплодисменти)? Кой друг, освен службите, най-добре може да прецени един съдия става ли за съдия, кой му е гаджето, какви са му връзките с мутрите (аплодисменти)? Ние затова инвестираме в службите, за да не ни обвинят после, че правим полицейска държава (аплодисменти). Кой ни обвинява? Тройната коалиция, която опоска бостана, докато аз бях един кмет без власт, но целият бизнес на държавата минаваше през мене, защото какво е София - 80-90 на сто от всички инвестиции са при мен. Затова защото аз правя инвестиции, водя чуждите премиери на гости, сменям министри при най-малко съмненение за нарушение, затова аз ще управлявам още дълги години, докато вие гниете в затворите (аплодисменти). Пък това, че цецовата полиция била набила, пребила, убила... Покрай сухото ще изгори и суровото, случва се. (аплодисменти, преминаващи в овации)

Хайде, сега, къш - и вие от тройната коалиция, идете да се порадвате на свободата си, докато все още я имате. (аплодисменти)


След кратки дебати, НС реши, че извиненията, които Ц.Ц. направи пред медиите по повод пребитите мирни граждани в Кърджали са достатъчни и няма нужда от повече. Парламентът прие решение за мораториум върху извиненията от страна на полицията, до приемане на специализиран закон по темата. "Вече можем да ви пазим колкото си искаме", коментира началникът на Н-ското управление на МВР. "А можем и да не ви пазим", допълни негов колега от М-ското поделение на МВР.

_____
Всички посочени факти са такива до доказване на противното. Версията на речта, която ще бъде произнесена в Парламента може да се различава малко или много от този проект, който е плод на фантазията и въображението. Всяко съвпадение с действителни лица и събития е случайно. Авторите не носят никаква отговорност за хумора и сатирата.

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).