13 юни 2008

Честит рожден ден, д-р Борисов!

Поздравяваме кмета на София по случай Неговия рожден ден. Във връзка с това въвеждаме правилото за Него да се пише винаги с ГЛАВНА буква - напр. вече ще пишем не "той", а "Той". Не "него", а "Него". И т.н.
И малко поздравления от блоговете:
Столичният кмет - ежедневно себеотдаен, волеви и постоянен
Единственото впечатление за Бат'бойко беше за един "елегантен" и жалък палячо.
Този човек, който се кани да ни представлява пред света, знае ли някакъв чужд език
"Смешник" (казано от Ивелин Николов)
Бойко казва "Тайната за моя успех се крие в работата", но не уточнява "Така се работи в мафията".
"Мухобойко"

Да Си жив и здрав, Бойко! Да Ти е хубаво като кмет, но още по-хубаво като премиер. И като станеш премиер, да изучиш един чужд език и да престанеш със заплахите за раздаването на шамари.

4 коментара:

Анонимен каза...

Честит да бъде този ден,в който бойко е роден, в който рече и отсече - за возене в София по левче. Кметуването на бойко за две и кусур години се помни всъщност само с две увеличения на цената на превоза в градския транспорт и практически двукратното увеличение цената на билетчето. Разбра се, че цената се определя по някаква абстрактна методика и по волята на бойко, че в предложението до СОС за поскъпване на превоза се пишело само за структурата на приходите и нито дума как се разходват средствата (прозрачност по бойковски),че на три сесии на СОС се представят три различни доклада с противоречиви половинчати обосновки, че цената е приета с бетонното мнозинство на герб, че щяло било да се прави проучване и статистически анализ на трафика и транспортните потоци от чужда фирма (к'во прави две и половина години, кмете, и кой ти пречи?), че щяло било да се прави преструктуриране на фирмите, свързани във виртуалното понятие "софийски градски транспорт",че като се построи (прокопае) метрото трафикът щял бил да се облекчи, защото шофьорите ще спират колите си в покрайнините и ще се возят в метрото (ха-ха).
Нека питаме кмета си, като знае да дига цената на "превозния документ" (както научно се изразява съветникът му Тошев от герб), знае ли:
- колко превоза годишно прави градския транспорт - 450000000 ????? (колкото кажеш, шефе);
- колко от тези превози са гратис - 150000000 ??????;
- защо контрольорите в градския транспорт, доколкото ги има, се правят,че не забелязват ромите и не е ли това дискриминация;
- защо на частните линии се плаща на километър - линия 72 например може да стигне до Слатина през Мировяне, а автобусите да се движат по два-три накуп, без да зачитат разписанието;
- каква е перспективата на релсовия електротранспорт и ще се уеднакви ли ширината на релсовия път;
- има ли идея да се използва трасето на занемарената околовръстна жп линия;
- колко от най-натоварените кръстовища се проектират на две нива и кога ще започне и завърши изграждането им (някога, но не сега при кметуването на бойко);
- какво се прави за обособяването на поне два ринга (без да се брои околовръсния път) за ускорено движение и изтегляне колите от центъра;
- кога боклукчийските контейнери ще се преместят в "заливи" на тротоара за да освободят цялата лента за движение;
- колко подлеза и надлеза са изградени за двете и половина години и какво стана с тринадесетте надлеза като този на 7-и км.;
- колко пъти още ще увеличава цената на билетчето все с обещанието за цели тридесет нови автобуса и въвеждането на електронна система за таксуване (или как там я наричаха).
Стана дума за електронната система, коята щяла била да заработи от 01 юли ТАЗИ ГОДИНА и сигурно бойко ще подкара първия трамвай или тролей с тази апаратура. Но то не било система, а тест, след който и след известно време апаратите щели били да се монтират на всички превозни средства на градския транспорт, но могло било и тестът да не започне на 01 юли.
Нека бойко в някой от сутрешните блокове, дето е през ден, да сподели прозрачно и открито (гарантирано от герб):
- колко струва тази инвестиция и какви ще бъдат текущите разходи за подържането и;
- какво ще допринесе системата за подобряване хала на пътуващите с градския транспорт;
- какъв е конкретният принос на системата за увеличаване приходите от билетчета поне със сумата, необходима за изплащане на инвестицията и текущото и подържане;
- как системата ще въздейства на гратисчийте да си купят билетче;
Питаме, а отговори няма. Затова вече и не се питаме.
Когато преди много години въводаха перфораторите на билети, имаше плакат с напис: "Гражданино, ти самоизтаксува ли се?"
Граждани, самоизтаксувайте се на следващите избори.
Честит рожден ден.

Анонимен каза...

Не знам дали сме се изтаксували, но със сигурност се самоизклатихме на последните избори. А Бойко е препоръчал: "Който не е, ред да си чека на следващите избори :)"!!!

Апропо, много питате!? Това е сборник от полезни въпроси към отговорен политик и управник. Не е подходящ за мутра, налазила властта в най-богатата община :))))

Анонимен каза...

Президентът Първанов и министър Миков безспорно показват изключително свежо, тънко и интелигентно чувство за хумор в поздравленията си до бойко борисов.
Президента Първанов: "Вярвам, че усилията, които влагате в своята дейност, ще имат ефективни резултати, за да може и нашето време да изпълни девиза на София - "Расте, но не старее". Освен задълженията като кмет на София, върху Вас тежи и отговорността на един от политическите лидери с водещо обществено влияние. Ще се радвам да оползотворите тази позиция в дух на конструктивна диалогичност за политическата стабилност на Република България".
Михаил Миков: "Високата отговорност на Вашата работа изисква себеотдаване, воля и постоянство - качества, доказани от Вас ежедневно в отговорната Ви работа като кмет на столичния град и политик".
Забелязвате ли струящия сарказъм в дипломатичния тон на поздравленията.
ЧРД на неформално формалния лидер на герб и проформа кмет на нашия град.

Анонимен каза...

http://www.evervote.com/vote.php?id=29

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).