12 август 2007

Бойко Борисов и Любо Нейков

Любо Нейков е актьор от екипа на "Шоуто на Слави".



Ето какво споделя той пред "Стандарт":



Любо Нейков: Нашият кмет, жив и здрав да е, докато беше главен секретар на МВР, викаше на кмета на София: "Защо затваряте улиците?" Аз такова затваряне на улици в София, каквото има в момента, не помня. Защото е редно да се затвори една улица, да се асфалтира, веднага да се отвори и тогава да се затваря друга. Задължение на общината е, като затваря улиците, да информира гражданите откъде да минат. Може би кметът си мисли, че всички са в отпуска. Или може би той е издал заповед софиянци да не са в София, защото асфалтира, пък аз да съм го пропуснал.

- Често влизате "под кожата" на Генерала в предавания. Приятели ли сте с Бойко Борисов?

- Нямам нищо против Генерала, а против действията му. Чак приятели - не знам, но се познаваме много добре. Затворил е целия център, а аз живея там. Откъде да мина? След като затваряш Цариградско шосе, дай обходни маршрути. Да сложат схеми по билбордовете, за да може хората да знаят откъде да минат.

- Бихте ли се кандидатирали за кмет?

- Никога! Това е нещо много различно от мен. Аз съм актьор и искам да забавлявам хората и себе си. Това разбирам - това мога. Не разбирам да съм кмет.

- Кои са чертите, от които се водите, като играете Бойко Борисов?

- Его на първо място.



Какво разбираме от това интервю?
1. Че най-главната черта на Бойко Бо. е неговото его
2. Че когато беше главен секретар на МВР, Бойко Бо. критикуваше кмета, а сега прави същото, което преди него правеше Софиянски и за което сега се прави на ударен.
3. Че не е направил елементарните неща - да информира софиянци за предстоящите проблеми и да осигури алтернативни пътища.

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).