01 април 2015

Изтекоха записите от тайната среща

Стенограмата от разговора, който взриви Интернет днес:

Чува се шум от затваряне на гаражна врата.
- Аре, бе, (не се чува), кви са тия конспирации?
- Кви, кви, нали ти ме накара?
- А, бе, кво съм те накарал, нали твойте хора висят отпреде, разболеха ми дъщеричката.
- Ти сега кво пък се преструваш, тука нали няма камери? Нали се разбрахме тия хора да висят отпред, уж нямаме нищо общо? Оня капут нали го искаше в Европарламента, сега кво ти е виновен?
- А, бе, исках го, ама нещо се забравихте - сега кви са тия измекяри в моя парламент, дето ще влизат? Аз ти казах, кво ти казах? Нещо май ми играеш номера?
- Кой? Аз - на тебе? Никога!
Чува се шум от отваряне на врата. 
- Аре, влизай, кажи сега кво ше пиеш?
- Едно уиски.
Чува се шум от наливане на (уиски?) в чаши. Звън на ударени една в друга чаши.
- А, наздраве!
- И ти да си жив и здрав!
- Дай сега, по същество. Банката ще я фалираме.
- Как така ще я фалираме?
- Е, те така ша я фалираме. Аз взимам властта скоро, да са живи и здрави от протестната мрежа, та трябва да махна баластрата.
- Ама ква баластра, аз нали, това...
- Нема това-онова. Колко време цицате мляко от големите ми гърди, още ли искаш? Нали ти казах? Или да ти пратя (не се чува)?
- Не, сакън, не ми го пускай този, че е луд за връзване.
- Луд е, я! Ако беше нормален, немаше да се завърти около мене. Да знаеш, верен ми е като оня, на дон Корлеоне съветника, как се казваше, бе?
- Лука Брази?
- А, точно! Много си умен, щом се сети веднага.
- А фирмите, които са навързани около банката?
- Фирмите ни ги прехвърляш на нас. А банката я фалираме, за да няма на кого да връщат кредити.
- Ама как така? Аз кво ще правя при това положение?
- Ти ще заминеш в чужбина, в някоя страна, от която (не се чува) да не може да те върне обратно, с която нямаме договор за ексхумация.
- Е, ама...
- Няма "ама", няма шест-пет. Кой ти даде тия милиарди, забрави ли? Аз. Кой има право да си ги вземе? Пак аз.
Чува се учестеното дишане на един от участниците и забързано сърцебиене. Вероятно микрофонът е в телефона на човека и записва през джоба на сакото.
- А с (не се чува) кво ще стане?
- Кво те интересува тебе?
- Ми, нали се бяхме разбрали с (не се разбира) и (не се чува добре) за нея?
- С тях ти си се разбирал, ти ще се оправяш. Имай предвид, че [не се разбира] не си поплюват, ако ги излъжеш и цялото НСО да ти осигуря за охрана, няма да те спаси.
(дълго мълчание)
- А (не се чува) кво мисли?
- Кво да мисли - мисли се за велик, ама не знае, че и той ми е кацнал на кура. Ако посмее да се обади, ще го отнесе и той. Като журналистка ще го отнесе. (чува се смях)
- Значи няма начин да се спася от тая работа?
- А, бе, пич, за кво спасение говориш? Орешарски гори отвсякъде, непоправими са нещата, ние с (не се чува) можем да направим милиарди, които после народът да плаща, а ти за твойто спасение говориш. (Не се чува) ми каза, че ще земем заеми за 10-20 милиарда, разбираш ли кви пари са това? Щели сме да спечелим не само от магистралите, а и от ниските лихви, щото ще вземем заема по високи, демек ще печелим и от едната, и от другата страна. Ти там пó ги разбираш тия работи, нали си уж банкер, бе?
- Е, да де, ама вие ще ги вземете.
- Е, ние, де, ти кой искаш - вие ли? Ти ще си имаш ония пари, за които (не се чува) ми докладва още миналата година, дето са в Швейцария. Тях няма да ги закачаме, за да видиш, че не съм като ония педераси от БСП-то. Аз, щом съм обещал да не те закачам, значи няма да те закачам... Аз не съм Първанов.
- Значи банката фалира, а фирмите, дето работят...
- Фирмите ги взима (не се чува). Той знае как да се оправи, а ако не се оправи, ще ги фалираме и тях и после ще ги изкупим на безценица. Важното е оборот да има.
- Ама без мене....
- Е, ти пак почваш, аре не се прави на много отворен, щото (не се чува) може да реши да те тормози от тука, та до края на света. И аз имам некои граници, дето не ги минавам. Хубаво, аре сега, заминавай и право на летището.
Чува се шум от отваряне на врата, после палене на кола.
Край на записа.

"Блогът за Бойко" няма възможност да разбере дали тази стенограма е истинска или не, защото не разполагаме с аудио-записа, но го публикуваме именно днес, защото обществото трябва да е запознато с всички версии, дори и да са слухове или да са публикувани на тази дата. 

Няма коментари:

Защо е създаден този блог

Прочетете повече за Бойко Борисов тук. Някои от неговите официално регистрирани в "Държавен вестник" съдружници: Румен Николов ("Пашата"), член на СД на "Интербулпред" АД; Алексей Петров, съдружник в "Будоинвест" ООД, съучредител и член на управителните тела на застрахователните дружества "Аполо и Болкан", ЗК "Спартак" и ЗКА "Левски Спартак"; убитият Тодор Толев, съдружник в Ти Би Ай - 97"...

Кои сме ние

Някои от авторите в този блог са избрали да публикуват материали с имената си, а други - с псевдоними. Към 15-и август 2007 г. тук пишат 6 души. През 2014 г. съставът ни намаля - някои са в чужбина, други се отказаха, но ние търсим автори (вижте горе вдясно).